Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 17:43:02 MET DST

> Jest nastepna plyta, ktora chodzi z szyna 83 MHz. I to tania plyta na VX -
> Shuttle HOT-557 (moja w wersji 1.32). Niestety - obawiam sie, ze albo to
> tylko proby Shuttle i dopiero zaczynaja prace nad ta technologia albo

mysle, ze na probach sie zakonczy ;) dotychczasowe doswiadczenia z
Shuttle pokazuja, ze firma ma problemy z technologia 66MHz i plyty
potrafia sie zachowywac losowo. ot popularna plyta niskiej klasy dla
niewymagajacego uzytkownika.

karpio

PS. skoro sam napisales ze nie chodzi, to po co potem piszesz ze
chodzi? :)