Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 08:29:16 MET DST

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Prosze bardzo:
>1. Kaleczenie dlugich linijek. Dowiedzialem sie o tym przypadkiem, gdy
>plioki HTML przepuszczone przez DN zaczely sie kopac. No, ale jesli
>zamiast <TABLE> wychodzi < TABLE> :> W nowych wersjach (gamma iles
>tam) podobno usuniete.

ewidentny byk w programie. jak usuneli, to dobrze. jak jest babol,
oczywiscie trzeba go roztrabic.

>2. Fatalna praca z blokami. Aby zaznaczyc kilka linijek tekstu, do
>ktorego w NC uzywam _dwoch_ nacisniec klaw. F3, w DN trzeba wykonac
>jakas niesamowita kombinacje, ktorej i tak nigdy nie moglem spamietac.

jakie niesamowite kombinacje ? wciskasz shift i przesuwasz sie kursorami.
takie same kombinacje jak w word, xwindow i tym podobnych GUI .

>/>Poza tym DN zajmuje tylko 1KB przy uruchamianiu programu, a NC4 13KB.
>/>ile NC5, nie wiem.pewnie jeszcze wiecej.
>
>Mozna zaladowac do pamieci upper...

>Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

najgorzej jak tej upper nie ma bo tam siedza drivery sieci, sterowniki
do wszelkiego zlomstwa itp :)))

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |