Re: Padly mi dwa twarde dyski

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 20:37:04 MET DST

Leszek Ł/Bocian <bocian1_at_free.polbox.pl> wrote:
: W komputerze 486 z plyta PCI i kontrolerem IDE (ISA) padly mi dwa twarde
: dyski tzn.
: Samsung 260Mb ktory byl pierwszym dyskiem i Nec 120Mb ktory byl drugim.
: Przy starcie komputer pisze ze nie ma systemu na dysku twardym i prosi o
: dyskietke po wystartowaniu z dyskietki system nie widzi portrycji ani
: pierwszego ani drugiego dysku. Fdisk pisze : brak zdefiniowanych partrycji
: , nie mam kopi zapsowej tablicy partrycji. Czy jest jakas szansa na
: odzyskanie danch z tego dysku.

Dwa na raz? Burzy nie bylo, komputer ze stolu nie spadl? Malo prawdopodobne.
Pokaz ty te dyski komus doswiadczonemu, nic sie pewnie nie stracilo
tylko jakas duperelka typu zmiana ustawien.

J.