Padly mi dwa twarde dyski

Autor: Leszek Ł/Bocian (bocian1_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 18:36:05 MET DST

W komputerze 486 z plyta PCI i kontrolerem IDE (ISA) padly mi dwa twarde
dyski tzn.
Samsung 260Mb ktory byl pierwszym dyskiem i Nec 120Mb ktory byl drugim.
Przy starcie komputer pisze ze nie ma systemu na dysku twardym i prosi o
dyskietke po wystartowaniu z dyskietki system nie widzi portrycji ani
pierwszego ani drugiego dysku. Fdisk pisze : brak zdefiniowanych partrycji
, nie mam kopi zapsowej tablicy partrycji. Czy jest jakas szansa na
odzyskanie danch z tego dysku.
Z gory dziekuje za odpowiedzi!!!!!
           -=Leszek Łuska / Bocian=-
####<bocian1_at_free.polbox.pl>#####