Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 17:53:19 MET DST
At 14:02 97-04-15 +0200, you wrote:
>Marek MM Goderski (saler_at_wlkp.ternet.pl) wrote:
>
>Widzisz - to nie chodzi ze nie ma serwisu. Tylko ze serwis jest do bani.
>
>Nie istnieje w Polsce cos takiego jak pomoc techniczna... to nie to samo
>co naprawianie zepsutych drukarek (te sa dosc odporne na uzytkownika),
>- nikt w Szczecinie nie byl w stanie wyjasnic mi w jaki sposob kodowane
>sa polskie znaki w HP500C - mala prosta informacja ze Esc ( 2 N przelacza
>zestaw znakow na Latin-2...
Bo to jest informacja tajna. :-)
A pozatym to jest Esc(17U IBM Latin2 czyli CP852
Esc(2N ECMA Latin2 czyli chyba ISO Latin 2
Esc(9E Microsoft Latin 2 czyli CP1250 Windows
I to wszystko powinno byc napisane w ksiazeczce dostarczanej przez HP
A tymczasem w tych ksiazeczkach jest g...
>
>Masz _wylacznie_ to co stanowi minimum przyzwoitosci - ale tam gdzie
>kupiles drukarke nikt ci nie pomoze - nawet jezeli to bedzie autoryzowany
>partner HP. To po cholere autoryzacja i caly ten szpan? Nie mozna po prostu
>powiedziec: my tylko sprzedajemy i na niczym innym poza handlem sie nie
>znamy? Ale nie - niby masz miec zaufanie do przedstawiciela HP ktory... tak
>de facto zadnym przedstawicielem HP nie jest. Zdecydowanie, odnosnie tzw.
>public relations HP musi sie (swoich przedstawicieli) jeszcze duzo duzo
>nauczyc.
Groch o sciane.
Jesli chodzi o serwis i uslugi to jest to jedna z gorszych firm w Polsce
>Slawomir Marczynski (Mr)
-- Romek -_-_-_-_-_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-_-_-_-_- ----- PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ----- """"""" a wszystkiemu WINne są komputery """""""
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:02:28 MET DST