Re: _DOS_Navigator_1.50 (juz nie beta)

Autor: PDCh-UMCS (filip_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 13:58:22 MET DST

Windows Commander - jakich potrzebnych funkcji nie ma?
Ja nie znalazlem mozliwosci dzielenia dlugich plikow, co robi zarowno DN
jak i NC.
A moze nie potrafie tej opcji w WC znalezc? Podpowiedzcie wiec.
Ryszard Filipowski

Andrzej Golebiewski <szold_at_infeco.pb.bialystok.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.LNX.3.91.970414115214.22433B-100000_at_infeco.pb.bialystok.pl>...

)