Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 13:37:19 MET DST

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

> Napisze ci wiec wiecej: 2 miesiace przed obrona padl mi HDD z jedyna
> kopia :(. Ale mialem wydruk - zrobilem OCR w ciagu 3 godzin (ok 100
> stron), a w ciagu wieczora sformatowalem od nowa cala prace magisterska
> w Wordzie. Potem zostalo tylko polapac screeney z Netscapa i na nastepny
> dzien praca byla skonczona. Czy chcesz powiedziec ze zrobilbys to
> efektywniej w tandemie Linux-TeX?

Jasne! Trwalo by to tyle, ile odtworzenie backupa + zmiany zaszle od
czasu zrobienia backupa. Jak ktos nie robi kopii zapasowych, to coz,
niech robi dwa razy. (Albo i wiecej).

> 20 MB swapu?? no to faktycznie masz podejscie... przecie i na Linuxie
> swap=2xRAM

Ale jest drobna roznica: Winda, jak zacznie intensywnie uzywac swapa
to jest juz nie do uzycia (na ten przykladzik 32M swapa i 16M RAMu -
jak bedzie zajete 16M swapa, to winda skupi sie na swapowaniu i po
zawodach :( ).

> :))) ale mimo to da sie, poza tym taka tabelke mozesz podzielic na kilka
> i bedzie szybciej

Taaaa... I w Wordzie bedziesz musial znac wiecej magicznych zaklec,
czy tez sposobow omijania brakow, niz przecietny TeXiarz...

Stary Wordziarz i poczatkujacy TeXiarz,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl