Re: Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 07:59:55 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:
> : Lech Szychowski wrote:
> To ci sie tylko tak wydaje :-) Sproboj wstawic tabele na 10 stron,
> z 20 rzedami powiedzmy. I popraw cos w 15 rzedzie.
Bedzie powolny zolwik, ale da sie

> : > : z automatycznym spisem tresci, wypunktowaniami, automatycznymi > spisami
> : > : rysunkow i skorowidzem,
> : > Sa pakiety makr, ktore to robia calkiem zacnie.
> : ok, choc rozwiazania w Wordzie sa wbudowane i w takim razie moga byc
> : lepsze - ale zalozmy ze to wystarczy
> Powiedzmy ze jesli sa gorsze, to nie ma szans ich poprawic :-)
zapomniales, ze Word ma Word Basic - czyli makra mozna pisac calkiem
porzadne - spojrz chocby na edytory HTML dzialajace w Wordzie. Watpie
zeby TeX mial taki silny jezyk programowania

> A sa gorsze, bo dzialaja .... pozal sie boze.
A to juz chyba nie mowisz z autopsji - bo ja uzywam ich bez problemow

> No coz - kolega szuka drivera do Lexmarka. Bo sobie biedak zainstalowal NT.
wystarczy troche poczekac i beda - np do Mustekow nie bylo a juz
zrobili. Nie zapominaj, ze nowe wersje NT i 95 beda miec wspolne drivery

> Do taniego i przez to popularnego sprzetu drivery sa.
to tak jak na NT, a W95 ma do wszystkiego

> : a czy jest cos co potrafi Tex, a czego nie potrafi Word?
> A word juz potrafi zrobic taka rzecz?:
> duzy, klamrowy wzor:
[..]
Word ma edytor rownan, ale nie bawilem sie nim doglebnie. Moze ktos wie
i odpowie? Proste wzory wychodza bardzo ladnie i zgrabnie.

> Tylko to ma byc ladne i estetyczne, wiec ... lewa kolumna scentrowana,
> "gdy" rowniutko jedno pod drugim, a warunki zaczynaja sie w jednej
> kolumnie, a koncza jak wypadnie.
:)

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)