Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sat 12 Apr 1997 - 21:58:22 MET DST

On 1997-04-11 piskozub said:
>--------------F9E5401F40433D01A5B0FBAE
[]
>Może jesteś ;-) Czym jak nie PCtem obsłużysz: sondę STD (salinity,
>temperature, depth), podobnie, piranometry, fluorymetr,
>przezroczomierz, spektralny albedomierz, lidar itp, itd, jesli
>wszystkie te urządzenia mają albo wyjscie (i program) na PC albo
>wrecz karte do PC (analogowo-cyfrową). Podałem typowe wyposażenie
>rejsu optycznego na R/V Oceania. Takie są realia. Każdy kto widział

Nie widzialem statkow badawczych ale skoro
te przyrzady dzialaja wylacznie z PC'tem
to nie ma innego wyjscia :-)))
Ja na ciagnik na pole nie zabieralem
komputera, wystarczyl mostek i magnetofon
pomiarowy i ew. rejestrator tasmowy.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz.

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;37;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive