Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 15:51:41 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

> szkolnej
> sie
>
> To jest jakis dziwaczny Instytut :-)))
> Do rejestracji wynikow pomiarow "w terenie"
> sa odpowiednie urzadzenia (np.:FLUKE) lub
> magnetofony pomiarowe a opracowac mozna je
> "w domu" bez ciagania za soba blaszaka z W95 :-(((
> Ale moze to ja jestem stary sklerotyk :-))) i
> nie znam sie na nowoczesnych metodach pomiarow?
> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz.

Może jesteś ;-) Czym jak nie PCtem obsłużysz: sondę STD (salinity,
temperature, depth), podobnie, piranometry, fluorymetr, przezroczomierz,
spektralny albedomierz, lidar itp, itd, jesli wszystkie te urządzenia
mają albo wyjscie (i program) na PC albo wrecz karte do PC
(analogowo-cyfrową). Podałem typowe wyposażenie rejsu optycznego na R/V
Oceania. Takie są realia. Każdy kto widział nowoczesny statek badawczy
podczas rejsu innego niż biologiczny wie o czym mówię.

Polecam nasze strony http://www.iopan.gda.pl/ Wyposażenie prynajmniej
Zakładu Fizyki Morza jest tam dosc dobrze opisane.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland