Re: Nowe Emaile

Autor: Rav (listydys_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 13:50:11 MET DST

> Kurczę czy ty nie rozumiesz ,że Piotru pyta się w jaki sposób to
> zrobić? I nie odpowiadaj ,że standardowo.
> Jak jesteś taki mądry to napisz do diabła CO tam wpisać (pop server i
> SMTP).
> Osobiście jestem przekonany ,że hotmail działa tylko przez WWW.

> --
> Rafal Neska
> rneska_at_sgh.waw.pl ; rafal_at_free.polbox.pl
> http://www0.sgh.waw.pl/~rneska/

KAZDY KTO UCZESTNICZY W TEJ LISCIE KONFIGUROWAL SOBIE KIEDYS PROGRAM POCZTOWY
, CHYBA , ZE KTOS MU TO ROBIL. NIE WIEM JAKIE WSZYSCY MAJA PROGRAMY POCZTOWE
WIEC NIE MOGE "DO DIABLA" DAC WSZYSTKIM INSTRUKCJI KROK PO KROKU JAK TO ROBIC,
ZRESZTA NIE JESTEM ALFA I OMEGA I ZNAM TYLKO KLIKA TAKICH PROGRAMOW.
GENERALNIE ROBI SIE TO TAK :
account name: twoja_ksywa_na_hotmailu
email adress: twoja_ksywa_na_hotmailu_at_hotmail.com
SMTP server: hotmail.com
POP3 server: hotmail.com
password: twoje_haslo

BARDZIEL LOPATOLOGICZNIE SIE NIE DA , WSZYSTKICH KTORZY CHCA WIECEJ INFORMACJI POPROSZE
O "OSOBISTY" KONTAKT ZE MNA: MHCRAV_at_FREE.POLBOX.PL , PROSZE PODAC PROGRAM POCZTOWY
JAKI UZYWACIE I CO WAM SIE NIE UDAJE.

Rav

PS. Czy na prawde tak duzo ludzi nie zrozumialo mojego maila ???