Re: Komputer na SCSI padl. Co moze byc przyczyna?

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 18:25:51 MET DST

KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>pytanie: czy ten kontroler SCSI nie wymaga jakiegos obszaru pamieci i
>czy to UMB nie wlazi na ten obszar. to pierwszy pomysl. poza tym
>uwalone moze byc wszystko.
>
>karpio
Chodzi o to, ze moze potrzebuje, a moze i nie - ale ja jestem zupelny
_lamer_ w tych sprawach. Wiem, ze serwer chodzil. Potem padl. NIC nie
bylo ruszane w konfiguracji. A on sie zachowuje tak jak napisalem.
Najsmieszniejsze, ze na CD do tego servera (Server Assistent) jest
opisanych wiele bledow sygnalizowanych przez POST - typu:
"policz ilosc biiiipow" lub "pojawiajacy sie numer xxxx na ekranie
oznacza". Sek w tym, ze nic sie takiego nie dzieje, tak jakby POST sie
zawieszal.

Czekam dalej...

Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>