Re: Nowe Emaile

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 05:47:34 MET DST

On Mon, 14 Apr 1997 02:13:44 +0200 (CEST), Rav wrote:

>KAZDY KTO UCZESTNICZY W TEJ LISCIE KONFIGUROWAL SOBIE KIEDYS PROGRAM POCZTOWY
>, CHYBA , ZE KTOS MU TO ROBIL. NIE WIEM JAKIE WSZYSCY MAJA PROGRAMY POCZTOWE
>WIEC NIE MOGE "DO DIABLA" DAC WSZYSTKIM INSTRUKCJI KROK PO KROKU JAK TO ROBIC,
>ZRESZTA NIE JESTEM ALFA I OMEGA I ZNAM TYLKO KLIKA TAKICH PROGRAMOW.
>GENERALNIE ROBI SIE TO TAK :
>account name: twoja_ksywa_na_hotmailu
>email adress: twoja_ksywa_na_hotmailu_at_hotmail.com
>SMTP server: hotmail.com
>POP3 server: hotmail.com
>password: twoje_haslo

to wcale nie bylo takie oczywiste
(zreszta czy dziala - nie sprawdzalem, nie uzywam hotmail)

z reguly adres maila piszesz na domene a smtpd i popd stoja
na konkretnym hoscie pod ta domena.

przyklad? chocby moje adresy
Grego_at_RMnet.it - pop i smtp: relay.rmnet.it
mc8547_at_mclink.it - pop i smptp: mail.mclink.it
a tylko w przypadku mojej prywatnej "jednohostowej" domeny
adresy typu user_at_amk.rmnet.it pokrywaja sie z adresem serverow
pocztowych amk.rmnet.it

Grego

p.s. a skoro to wcale nie bylo takie "standardowe"
     to tym bardziej nie bylo potrzeby sie wydzierac.

p.s. ale chyba jednak zadziala bo na telnet hotmail.com 110
     zglasza sie pop server

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi