Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 02:46:35 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 20:15:44 +0200 (CEST), Andrzej Lewandowski wrote:

>No i dobrze - nie musza wiedziec. A gdyby musieli, to by bylo bardzo
>zle.
>
>Jak mialem samochod Syrena, to musialem dokladnie wiedziec jak naprawic
[...]
>Teraz mam Honde Accord i jak otworze maske to nie mam pojecia do
[...]
>Czy z tego wynika ze ci co jezdza Honda to w porownaniu z Syreniarzami
>durnie bo nie wiedza jak i co trzeba zrobic ruskim kluczem?...

bardzo nieudane porownanie.
Wydaje mi sie ze URUCHOMIC program to czynnosc tak podstawowa
ze trudno ja wogole porownywac z NAPRAWIANIEM samochodu.
To mniej wiecej tak jakbym musial komus tlumaczyc ze musi
tym kolkiem ktore ma przed soba (i ktore nazywa sie KIEROWNICA)
krecic w lewo zeby samochod skrecil w lewo.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi