Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 02:55:28 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 21:53:24 +0200 (CEST), Lech Szychowski wrote:

>: pozniej) zamienia sie w syfilis. Trzymajac sie dzialki informatycznej -
>: swietnym dowodem jest internet. Byl naprawde PIEKNY dopoki nie stal
>: sie masowy. A dzis? Kto dzis uwierzy ze internet w ktorym nie bylo
>: WWW mogl byc piekny?
>
>Grego, IMHO masz dzisz zly nastroj. Ja tez pamietam czasy, gdy nie bylo
>"www w domu i zagrodzie", ale staram sie nie uwazac, ze piekne bylo
>jedynie to, co bylo, a teraz jest wszystko be :)

pewnie ze troche przesadzam.
nie twierdze ze wszystko jest be.
Ale kiedys jak czlowiek wlazl w gophera to mogl przez tydzien nie
wylazic - gdziekolwiek go ponioslo, bylo tyle rzeczy ciekawych
ZE AZ STRACH. Teraz wlezc na WEB to jak ogladac televizje caly
dzien - 90% reklama, bzdury, szmira, isaura, kolorowo, beztresciowo,
slicznie, windowsowo, jarmarcznie. Kultura masowa - to w czym wodza~
rej amerykanie i nazywaja to kultura~.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi