Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Marac (marac_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 12 Apr 1997 - 01:50:44 MET DST

Andrzej Lewandowski <alewando_at_weseley.com> wrote in article <334E7E50.3097_at_weseley.com>...

> No i dobrze - nie musza wiedziec. A gdyby musieli, to by bylo bardzo
> zle.
No comments. (rece opadaja)

> Jak mialem samochod Syrena, to musialem dokladnie wiedziec jak naprawic
> skrzynie biegow i wymienic przegub. Nie mowiac o uszczelce pod glowica.
> I wszystko przy pomocy "ruskiego klucza".
>
> Teraz mam Honde Accord i jak otworze maske to nie mam pojecia do
> czego sluzy polowa rzeczy tam sie znajdujacych. Maske zreszta
> otwieram raz na pol roku - nie ma potrzeby czesciej. ^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Przeczytaj jeszcze raz co zes napisal. Wlasnie tu jest pies pogrzebany.
Gdyby Ci sie sypala tak czesto jak winda, to musialbys zdobyc to 'pojecie', albo ja co tydzien wymieniac na
nowa (tak jak reinstaluja G95 poczatkujacy windziarze).

> Czy z tego wynika ze ci co jezdza Honda to w porownaniu z Syreniarzami
> durnie bo nie wiedza jak i co trzeba zrobic ruskim kluczem?...

Nie! Z tego wynika, ze /bacznosc/ WINDOWS 95 /spocznij/ to najlepszy system na swiecie. Hurrrra! Alleluja!
Dzieki Ci Gatesie! ;-)
Pozdrawia Marac

P.S.
Czy ktos wie czy windofilia jest uleczalna?

--
#           Michal Maracewicz                   #