Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 20:09:20 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> aby zainstalowac program xxx wystarczy uruchomic program install
> znajdujacy sie na zalaczonej dyskietce. Dlaczego tak nie robia?
> To bardzo proste - ogromna wiekszosc uzytkownikow windy nie wiedzialby
> co w takiej sytuacji zrobic. Jakie wnioski wyciagam z tego na temat
> windy i jej uzykownikow, pozostawiam w domysle.

No i dobrze - nie musza wiedziec. A gdyby musieli, to by bylo bardzo
zle.

Jak mialem samochod Syrena, to musialem dokladnie wiedziec jak naprawic
skrzynie biegow i wymienic przegub. Nie mowiac o uszczelce pod glowica.
I wszystko przy pomocy "ruskiego klucza".

Teraz mam Honde Accord i jak otworze maske to nie mam pojecia do
czego sluzy polowa rzeczy tam sie znajdujacych. Maske zreszta
otwieram raz na pol roku - nie ma potrzeby czesciej.

Czy z tego wynika ze ci co jezdza Honda to w porownaniu z Syreniarzami
durnie bo nie wiedza jak i co trzeba zrobic ruskim kluczem?...

Andrzej Lewandowski