Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 21:41:14 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote:

: da sie zyc (a czasem to wogole trudno bez nich [hint: WPS]), ale kierunek
: w ktorym zmierza np. RedHat - dystrybucja ktora nagle wyrosla na
: najpopularniejsza chyba.

Nie przesadzaj. Poki sa alternatywy dla RH, poty jest OK. Zle bedzie
dopiero wtedy, jesli inne dystrybucje znikna, a RH zacznie robic to,
co robi AIX - trzymac prawie wszystko w wewnetrznej bazie danych,
a plikami jedynie udawac, ze wszystko jest po staremu.

: Unix byl kostyczny i elitarny, to fakt. Unix user friendly ma wieksze
: szanse na masowosc, ale czy to zaleta? Smiem watpic. Cale moje

Dopoki nie wyleje sie dziecka z kapiela, jest to IMHO zaleta.

: pozniej) zamienia sie w syfilis. Trzymajac sie dzialki informatycznej -
: swietnym dowodem jest internet. Byl naprawde PIEKNY dopoki nie stal
: sie masowy. A dzis? Kto dzis uwierzy ze internet w ktorym nie bylo
: WWW mogl byc piekny?

Grego, IMHO masz dzisz zly nastroj. Ja tez pamietam czasy, gdy nie bylo
"www w domu i zagrodzie", ale staram sie nie uwazac, ze piekne bylo
jedynie to, co bylo, a teraz jest wszystko be :)

--
	Leszek.