Re: Off topic: Linux vs M$ Bylo: SIEC w bloku!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 20:58:13 MET DST

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

: > : z wykresami (a pod czym je zrobic),
: > gnuplot jest swietny do tego celu.
: ok, czy do wektorowki tez?

Zaraz, zaraz. Wykres to wykres - ma byc wydrukowany, a co ma do tego
wektorowka?

: > Zaklinanie ekstra tabelek jest mozliwe i w plain'ie, a LaTeX bardzo
: niezbyt rozumiem - jakie zaklinanie? poe Wordem po prostu wstawiam i

Normalne :) Zaklinanie, czyli wpisywanie odpowiednich zaklec.

: mam, dowolne obramowanie, laczenie komorek w poziiomie, nic nie zaklinam

Nie zaklinasz, za to klikasz.

: > Sporo. IMHO calkowicie wystarczajaco do zlozenia pracy magisterskiej,
: > przeciez nie ma byc lista/demonstracja czcionek, prawda? :)
: racja, a ile to jest to sporo? 5, 10 ,50?

50 spoko bedzie.

: > Sa pakiety makr, ktore to robia calkiem zacnie.
: ok, choc rozwiazania w Wordzie sa wbudowane i w takim razie moga byc
: lepsze

Ciekawy poglad: "wbudowane, wiec moze byc lepsze od nie wbudowanego" :)

: a czy jest cos co potrafi Tex, a czego nie potrafi Word?

Np. nie wiem, czy w nowym Wordzie sa ligatury. A co do estetyki
i jakosci typograficznej wzorow matematycznych... :)

: > Hint: radze pamietac, dlaczego i po co powstal TeX :)
: juz wiem (uprzejmie objasnil mnie Jarek), ale sam cel nie gwarantuje
: jego wykonania - patrz np.Fiat 125p

Nie obrazaj porzadnych ludzi. DEK to nie Bill Gates.

--
	Leszek.