Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 16:18:51 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Bartek Kaczynski <bart_at_free.polbox.pl> wrote:
>
> /> Swiete slowa...I niech ktos odwazy sie powiedziec ze Nortonek jest
> /> lepszy. W kazdym, kazdym miejscu Dos Navigator jest lepszy...No chyba,
>
> Odważę się ;)
>
> /> ze ktos lubi jezyk polski (troche skaleczony) i wyszukiwanie roznych
> /> tymczasowych i niepotrzebnych plikow, no ale jak by zrobili wierna kopie
> /> to byloby chamstwo...No powiedzmy obluga Netwara z NC to tez plus, ale
> /> Link z Navigatora to dopiero cacko programistyczne...
>
> Przede wszystkim przyzwycziłem się do tego pięknego niebieskiego
> [...]
Widzialem wielu zatwardzialych konserwatystow, ale kiedys i tak zmienisz
zdanie i przyznasz nam dosnavigatorowcom racje...Moj kumpel tez sie
dlugo przestawial, a skusil sie dopiero gdy dn mogl czytac rary,
oblugowac szybko te archiwa (a nie czekac godzine na czytajacego
archiwum arj z dyskietki nortonka - bez mozliwosci przerwania tego
procesu)...
                        _pozdrowka Bartek