Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 17:22:27 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>/> Swiete slowa...I niech ktos odwazy sie powiedziec ze Nortonek jest
>/> lepszy. W kazdym, kazdym miejscu Dos Navigator jest lepszy...No chyba,
>
>Odważę się ;)

blad :))))

>Przede wszystkim przyzwycziłem się do tego pięknego niebieskiego
>koloru ... ;) a w DN jest ohydny szary i nie udało mi sie osiagnąć
>takiego jak w NC :(

slabo szukales. poza tym w DN sa dostarczane schematy kolorow.
Jeden z nich ma kolorystyke b.zblizona do NC. ja i tak zawsze
sobie ustawiam BW, bo mnie ten niebieski po oczach bije :)))

>Poza tym IMHO NC działa znacząco szybciej od DN.

Ja tego nie zauwazylem. kopiowalem mase plikow w rozne strony,
pomiedzy dyskami lokalnymi, sieciowymi i mieszanie. DN zawsze
byl szybszy. mierzylem zegarkiem.

>Wyszukiwanie plików jest bardzo mocną stroną NC.

dobre sobie. to znajdz mi za pomoca NC na calym dysku wszystkich
plikow A*.DOC , wewnatrz ktorych jest slowko np. "bleble" ?
dos navigator od bardzo dawna to potrafi.

>A poza tym mam tyle "asociations", że nawet gdyby pojawiło się coś
>naprawdę lepszego to pewnie i tak nie chciało by mi się wszystkiego
>przepisywać :(

no ile masz tych asociations. 10 ? 20 ? ja tez tyle mam.
tyle ze ja moge sobie ustalac oddzielnie associations dla F3,
a oddzielnie dla ENTER.

>A tak wogóle to najlepszy jest Windows Commander ;)

blah blah blah.... najlepszy to jest desktop na OS/2 :))))

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

Aha. powiedz mi jeszcze, jak w NC moge sobie na ekranie otworzyc
do edycji dwa pliki tekstowe (*.TXT) zebym mogl je wzrokowo
porownywac ? Na tej samej zasadzie jak w windowze odpalasz
dwa notepady ? a NC ma kalkulator ? bo ten w DN bije na glowe
wszystkie ktore do tej pory spotkalem. DN ma bardzo wiele innych
fajnych rzeczy, chocby to, ze jak wejde do archiwum to
wciskam sobie F3, i moge obejrzec zawartosc pliku ktory jest
przeciez zarchiwizowany. Jak w archiwum jest kolejne archiwum
(ZIP, ARJ czy inny badziew), to w to archiwum drugiego poziomu
tez moge sobie wejsc i sobie je ogladac :))))) mozesz mi powiedziec
jak to zrobic w NC ?

A poza tym mi sie w NC bardzo nie podoba obsluga netware.
zamiast pomagac, tylko przeszkadza. Ustawiam sobie na katalogu
atrybut "Delete Inhibit". to cos mocnieszego od atrybutu RO.
I co ? I moge to dziadostwo skasowac. bez sensu. jesli zas
chodzi o wysylanie komunikatow (send), to tez daje sie to latwo
zrealizowac. Jak ? moze ci powiem jak sie na DN przesiadziesz :))))

PS: kalkulator w DN jest naprawde zadziobisty.