Re: Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 14:37:05 MET DST

On Fri, 11 Apr 1997 07:20:36 +0200 (CEST), RoMan Mandziejewicz wrote:

>Dziwi Cie to? Dorobienie paru rejestrow i bramek w duzej kosci kosztuje
>(przy duzej produkcji!) nic, a montaz kilku/kilkunastu jumperkow duzo.

mnie chodzi tylko o JEDEN jumper - do WYLACZANIA pnp.
przeciez mechanizmy do komunikowania zajetych zasobow tak czy tak
musza istniec, wiec chce wylaczyc pnp a parametry podac takie jakie
sobie zycze, nie musze tego robic jumperami.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi