Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 15:52:59 MET DST

(ciach)
> Jestem podpiety do sieci w akademiku, mam zainstalowana Windw 95 i
> regularnie korzystam z uslugi udostepniania plikow w sieciach Microsoft
> Network, z telneta, Netscape 4.0 ( beta - czasem sie wywali swinia ) i
> jakos problemow z winda nie mam.
> Moim zdaniem wszystkie problemy z Windows 95 wynikaja po prostu z niezbyt
> udanej konfiguracji sprzetowej ( witajcie plyty i karty grafiki NoName ).
> Akurat moj komputer ma plyte Soyo, P133, dysk Caviar 22100, MAtrox
> Mystique i na nic nie narzekam - wszystko pracuje bardzo ladnie i to na 16
> MB.

> [...]
Przykro mi, ale nie moge zgodzic sie z ta opinia.
W95 uzywam w pracy (z koniecznosci) wlasnie z siecia (korzystam z
zasobow plikowych na HP Unix, wspolpracuje z innymi uzytkownikami przy
uzyciu NOVELLA 4.12 itp).
Moj komputer jest najbardziej firmowy (GULIPIN) tj, wszystko w nim jest
"name"- wiem o tym z praktyki. Ramu mam rowniez sporo (no moze bez
przesady 32 MB).
I niestety wali sie dosyc czesto. Nie ma rady.
Przemek.