Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 1997 - 14:31:17 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
[..]
: Jestem podpiety do sieci w akademiku, mam zainstalowana Windw 95 i
: regularnie korzystam z uslugi udostepniania plikow w sieciach Microsoft
: Network, z telneta, Netscape 4.0 ( beta - czasem sie wywali swinia ) i
: jakos problemow z winda nie mam.

A czy w tym samym segmencie jest może jeszcze wpiętych kilka innych maszynek
z innymi systemami, które puszczają w kabel ramki nietypowe dla M$
oprogramowania ? U mnie tak i w kilku innych miejsczach podobnie.

: Moim zdaniem wszystkie problemy z Windows 95 wynikaja po prostu z niezbyt
: udanej konfiguracji sprzetowej ( witajcie plyty i karty grafiki NoName ).
: Akurat moj komputer ma plyte Soyo, P133, dysk Caviar 22100, MAtrox
: Mystique i na nic nie narzekam - wszystko pracuje bardzo ladnie i to na 16
: MB.

Jak wytłumaczysz to, że na tych samych maszynkach (dual boot z lilo)
wieszalność Linuxów jest o wiele mniejsza ?

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*