Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 23:55:32 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

>venom_at_beauty.ternet.pl (Michal Szybisz) wrote:
>/> Co - 95, czy linuxa? Jezeli mowa o Windowsach, to wtrace jedynie, ze
>/> po raz ostatni reinstalowalem W 3.1 dwa lata temu przy okazji
>/> upgrade'u do 486... Od tamtej pory jakiekolwiek probelmy z
>/> reinstalacja 3.1 to dla mnie piesn czasow zamierzchlych... Po
>/> zwiekszeniu swapa do 32 MB (2 x fizyczny RAM) i rezygnacji z
>
>Wow, a po co aż tyle swapa pod 3.1 ???
>Przecież on ledwo potrafi obsłużyć 16 + 16 ;)

16 fizycznej i 16 swapa ???
IMHO 16 MB RAM to minimalna konfiguracja, nadająca się do
_pracy_ w MS Office pod Win 3.11

>/> niektorych screensaverow i czcionek TTF "niepewnego autoramentu"
>/> skonczyly sie nawet bezprzyczynowe "miekkie" zwisy...

>czcionki zawieszały system ????

Widziałeś GPF w Excelu 5 przy podglądzie wydruku ? Ja widziałem.
Powtarzalny, na niektórych arkuszach, zawsze w tym samym miejscu.
Po zmianie drivera z 'dedykowanego' Cirrusa na zwykłą VGA był rzadszy,
ale też powtarzalny. Zniknął po zmianie czcionki.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl