Re: Problemy z modemem Logicode 28800(i)

Autor: Jan Grylicki (janko_at_silesia.ternet.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 13:59:16 MET DST

Piotr Jastrzebski <piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl> napisał(a)

(...)
> 7. pomaga dopiero wyjecie modemu z plyty i np. wlozenie go z powrotem
> (moze byc od razu, bez przestawiania czegokolwiek innego). Wtedy mozna
> zaczac cala zabawe od pkt. pierwszego.
(...)
Sprobuj wylaczyc z linii tlf (po wylaczeniu komputera).

> Co ciekawe udaje sie raz na jakis czas zmusic modem do dluzszej pracy,
> np jakies dwa miesiace temu "dal" sie ustawic prawidlowo i pracowal bez
> wiekszych problemow do wczoraj. Generalnie moja przygoda z tym modemem
> przebiega wg schematu: pare dni ciaglego wyjmowania i wkladania modemu
> do komputera, nastepnie okres gdy dziala dobrze (rekord:2 miesiace),
> potem znowu meczarnie :(

Mam podobne problemy z jakims noname kupionym w Australii. U mnie to zalezy
od tego,
z kim sie lacze. Np. z TPSA moge miec dlugie polaczenia, a z niektorymi ok.
5 min., potem rozwala polaczenie.
Warto rzucic okiem na stringi ustawien.

Janek