Re: Modele CD-ROM Philips

Autor: Mariusz Fras (maf_at_i17unixb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 14:01:08 MET DST

Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com) wrote:
: Poszukuje opisu modeli CD-ROM Philips.

: Jezeli ktos wie jakie sa modele (predkosc) jednoplytowe
: i ze zmieniaczem lub posiada doswiadczenia z CD-ROM
: tej firmy (czego nie czytaja itp.), prosze o odpowiedz.

Posting troche stary ale mam ciekawostke troche na temat.
Dzisiaj mialem w reku CD-ROMy x8 tejze firmy i to co wyczytalem o
nich zastrzelilo mnie zupelnie.
Biore jeden i czytam na opakowaniu parametry - m.in. czas dostepu
150 ms , biore instrukcje a w srodku: czas dostepu 175 ms (o ile dobrze
pamietam). No to biore drugie pudelko i na opakowaniu: czas dostepu
180 ms (!) - biore wiec od niego instrukcje a tam: czas dostepu 155 ms !!!
Zeby nie bylo watpliwosci modele byly identyczne PCA82CR/M2. Inne parametry
tez byly rozne.
I co wy na to ?
Ach , zadnych doswiadczen w uzytkowaniu ich nie mam.

maf