Re: SIEC w bloku!

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 13:35:44 MET DST

: jakiego upgradu? Komputer jest sprzedawany zazwyczaj z preinstalowanym
: W95.

Zalezy jak kupujesz. Jesli z Optiminusa to faktycznie.

: Znacznego spowolnienia pracy nie zauwazylem. Ta "kilkukrotna" ilość
: miejsca nie ma znaczenia w dobie dyskow >1GB. Poza tym to nie Word jest

A co to teraz juz sie miejsca nie oszczedza ?

: winny jakiemukolwiek spowolnieniu pracy, a W95 (to tak jak nie samochod
: jest winny niskiemu komfortowi jazdy a dziury na drogach).

Ale dobry samochod moze wiele poprawic.
(Przesiadz sie z FSO1500 do Citroena to zobaczysz)

: Po dopakowaniu komputera tak, aby wyrobil do 95' i po zainstalowaniu
: Linuxa nie zauwazylem, aby XFree chodzilo znaczaco szybciej (odczucie

Samo X to trudno powiedziec jak chodzi.

: subiektywne) - powiem wiecej - mechanizm cachowania dysku wydaje sie byc
: slabszy w Linuxie, gdyz mi bardziej dysk rzezi.

Nie kpij sobie ... Winda mniej kreci ?

: Nie chce tu robic za marketingowca z MS ani wywolywac wojny Linux vs MS,
: bo czasu mi brak. Odpalanie Worda na Linuxie uwazam za bezsens (ciekaw
: jestem czy chociaz drukowac sie da z takiego Worda).

Kazdy normalny nie uzyje takiego Worda ktory niewiadomo co zrobi, ale
np. WordPerfecta albo jak potrzebuje wodotryski to TeXa.

 Slawomir Sidor