Re: SIEC w bloku!

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 08:00:09 MET DST

Tomasz Stafinski wrote:

> I to jest warte ceny upgrade'u, spowolnienia pracy, i kilkukrotnie
> większej ilości miejsca zajmowanego na dysku??
jakiego upgradu? Komputer jest sprzedawany zazwyczaj z preinstalowanym
W95.
Znacznego spowolnienia pracy nie zauwazylem. Ta "kilkukrotna" ilość
miejsca nie ma znaczenia w dobie dyskow >1GB. Poza tym to nie Word jest
winny jakiemukolwiek spowolnieniu pracy, a W95 (to tak jak nie samochod
jest winny niskiemu komfortowi jazdy a dziury na drogach).

Po dopakowaniu komputera tak, aby wyrobil do 95' i po zainstalowaniu
Linuxa nie zauwazylem, aby XFree chodzilo znaczaco szybciej (odczucie
subiektywne) - powiem wiecej - mechanizm cachowania dysku wydaje sie byc
slabszy w Linuxie, gdyz mi bardziej dysk rzezi.

Nie chce tu robic za marketingowca z MS ani wywolywac wojny Linux vs MS,
bo czasu mi brak. Odpalanie Worda na Linuxie uwazam za bezsens (ciekaw
jestem czy chociaz drukowac sie da z takiego Worda).

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)