Re: Oświadczenie PolTeam Szwfa tej strony

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 08:05:52 MET DST

> PolTeam E.G. (polteam_at_free.polbox.pl) wrote:
> : Informuję, że o dziś jestem szefem tej strony.
Informuje ze od dzisiaj jestem prezydentem Ksiezyca
Poddanych (wszelkie bakterie) zawiadomie przy okazji lotu najblizszym
promem kosmicznym.
Rzad bedzie tworzyc partia bakterii Okrezniczek, nominacje zostana
wreczone pod mikroskopem lub telepatycznie.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)