Re: Spalony monitor

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 21:16:20 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: On 8 Apr 1997, Jarek Lis wrote:
: > P.S. A do goscia nalezalo isc z przypalona karta video, spalona plyta glowna
: > i tymze monitorem, twierdzac ze Ci sie to stalo jak podlaczyles
: > do wlasnej obudowy. Mialbys argument "niesprawny element popsul
: > reszte". A tak to on argument.
: No tak ale on mi sugerowal ze ten kabel moze byc rownie dobrze nie od
: niego tylko jakis podmieniony. No a jesli bym spalil komputer i tak mi
: gosc powiedzial, to ktory serwis wymieni ci przydymiona plyte glowna ? Bo
: ten facet na pewno nie.

Ale wtedy masz jakis argument - zakupione urzadzenie uszkodzilo inne,
zmontowane zgodnie z regulami sztuki. A tak to sprawa jest dyskusyjna:
czy zakupiona obudowa musi miec kabel "ogolnego przeznaczenia"?

: > PPS ten Highscreen to zasilany z komputera? Bo ciekawi mnie dlaczego
: > on nie wybuchl.
: Zasilany z komputera. Tez ne wiem dlaczego nie wybuchl ale dzieki temu mam
: jeden spalony monitor a nie dwa.

Wszystko jasne - dzieki zasilaniu z komputera na masie OBU urzadzen byla
faza, i prad nie plynal.

: > PPPPS. A na przyszlosc kupowac wszystko z jednego zrodla.
: Heh tego to nie mogli przewidziec nawet najstarsi gorale..
: Ta obudowa mogla isc do jakiejkolwiek firmy :)

Ale wtedy przynosis czlowiekowi niesprawne czesci, i wszystkie jego.
Jak mi kiedys JTT sprzedalo 4 monitory, z ktorych jeden trzasnal, spalil
sie i karte, odwiozlem je, kazalem zabierac ten zlom, a oni twierdza
ze naprawia tylko jeden a reszta jest dobra - to ja juz dobrze pilnowalem
zeby one dzialaly tylko z elementami z JTT. Cztery monitory ....
a udalo mi sie chyba z 6 kart spalic :-)

J.