Re: Corel, Photoshop.... DTP na WWW - c.d.

Autor: Marcinex (marcinex_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 20:28:05 MET DST

> W marcu zamieściłem na liście informację o ewentualnym ...

Switnie ze taka strona powstanie jest to niejako jeszcze jedno zrodlo
informacji na temat DTP i poligrafii. Martwi mnie jednak ze zastrzegasz, ze
stronka bedzie tylko dla PC-towcow. Sam pracuje na obu platformach (MAC i
PC), z roznymi efektami. Generalnie, jezeli ktos rzezbi w PhotoShopie na
Macu to zrobi to rownie dobrze na Pececie i odwrotnie. Tipsy DTP-owskie
dzialaja w obie strony, typografia jest taka sama. Nawet Corel jest juz na
Macu (6.0).

Tak wiec nie zaciesniaj kregu odwiedzajacych juz na starcie.
Powodzenia.
:)

Marcin Labaj
marcinex_at_rubikon.net.pl