Re: Diskreet z NU

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 12:57:26 MET DST

Jaroslaw Lis wrote:

[..]
> Nie smiej sie. To nie tyle jest zlamanie, tylko "brute force".
> Stosujemy kolejne hasla i sprawdzamy czy wyjdzie to samo.
> Przy predkosci paru tysiecy hasel na sekunde, slownik o wielu
> milionach slow i ich wariacjach mozna w ciagu doby sprawdzic bez
> problemow.
>
> J.

Ja się tam może nie znam ale z czym ma sie porównywac ? W przypadku hasel
to ja je mam zaszyfrowane (te do złamania) ze slownika pobieram nowe szyfruje
i porownuje ale jak plik jest zaszyfrowany (jeśli dobrze zrozumiałem) to co
mam brac do szyfrowania ? No chyba że jest nie wiekszy niż 8-12 bajtow.

Adaś.

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy