Corel, Photoshop.... DTP na WWW - c.d.

Autor: ArtComp (artcomp_at_iname.com)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 09:29:59 MET DST

Witam wszystkich!

W marcu zamieściłem na liście informację o ewentualnym
powstaniu strony poświęconej generalnie DTP.

Na wstępie chciałem podziękować za zainteresowanie, a niektórym za
zaofiarowaną pomoc. Pewnie wcześniej czy później z niej skorzystam :-)).
A teraz do rzeczy. Strona powstanie. Decyzja zapadła. Teraz
zastanawiam się tylko, gdzie ją "posadzę". Rozważam kilka serwerów, z
kilku miejs czekam jeszcze na odpowiedź. Równolegle poznaję HTML i
pracuję nad tym, co ma znaleźć się na starcie. Chciałbym, żeby strona
współtworzona była i przez Was - ludzi, których DTP interesuje lub
którzy zawodowo związani są z tą dziedziną.
    Dlatego też proszę o nadsyłanie mi swoich _WSZELKICH_ sugestii,
propozycji, adresów miejsc WWW związanych z tą tematyką, które
odwiedziliście/odwiedzacie w swoich wędrówkach po cyberprzestrzeni.
    Liczę na uwagi, co wg Was powinno się tu znaleźć. Jedno
zastrzeżenie - strona przeznaczona będzie dla użytkowników platformy PC.
    Padały pytania czy będzie to bardzo oficjalna strona i czy znajdę
fachowca/fachowców do tworzenia takiej strony. Strona będzie niemalże
domowa, gdzie każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Redagowana
będzie po polsku i przeznaczona dla ludzi, którzy na codzień
porozumiewają się w tym języku.
    Prowadzę działalność gospodarczą usług poligraficznych i DTP od
przeszło sześciu lat więc sam mam już bagaż własnych doświadczeń.
Poza tym liczę, że dołączą inni, którzy nie tylko czerpią z tego
korzyści finansowe, ale jak i dla mnie DTP i poligrafia to wielki
"konik".
    Na mojej stronie nie znajdziecie może rewolucyjnych informacji
czy rozwiązań, sztuczek czy super softu. Chcę, żebyście mogli znaleźć
tu garść porad praktycznych, które pozwolą Wam zaoszczędzić zbędnych
wydatków (jak chociażby z powodu niewłaściwego naświetlenia) lub czasu
nad dochodzeniem do czegoś, do czego inni już doszli.
    Część materiałów w tej czy innej formie _NA_PEWNO_ w Internecie
_JEST_.
Nie znam zagadnienia, którego by tu nie było i to zapewne w _n-SET_
miejscach. Chciałbym, żeby plusem mojej strony były materiały
polskojęzyczne i skumulowane w jednym miejscu.
    Ci, którzy już odesłali mi odpowiedzi, zostaną wkrótce zaproszeni
przeze mnie via e-mail. Oczywiście ich nowe sugestie są wciąż mile
widziane :-).
    Ci, którzy chcieliby do tego grona dołączyć, proszę o przesłanie
swojego adresu z Subject: "DTP na WWW".

    Jeżeli uważasz, że masz do powiedzenia _COŚ_CIEKAWEGO_ w tym
temacie - napisz. WSZYSTKIE maile przeczytam z uwagą.

--
Regards   _       _    ___