Re: Diskreet z NU

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 02:50:28 MET DST

On 5 Apr 1997 01:02:06 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Udalo sie Wam zlamac DES przy uzyciu zwyklego PC? Interesujace. A czy
>Pentagon juz Wam zaproponowal wspolprace? A jak sie jezdzi nowym Rolls-
>-Royce'm? <<-;

Nie smiej sie. To nie tyle jest zlamanie, tylko "brute force".
Stosujemy kolejne hasla i sprawdzamy czy wyjdzie to samo.
Przy predkosci paru tysiecy hasel na sekunde, slownik o wielu
milionach slow i ich wariacjach mozna w ciagu doby sprawdzic bez
problemow.

J.