Re: Jaki kupic modem w klasie USR Courier?

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 11:55:40 MET DST

Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl> napisał(a) w artykule
<334a58a5.4765897_at_news.icm.edu.pl>...
> ...Teraz czekam na wypowiedz uzytkownika Zyxela Elite 2864 -
> wiem, ze jest kilka wersji tego modelu. Moze ktos moglby powiedziec
> cos wiecej na ten temat?

Elite 2864
IMHO bezproblemowe urzadzonko - "kup, wlacz i zapomnij"
przez rok czasu rozlaczyl sie policzalna na palcach ilosc razy (po pare h
ciaglego wiszenia na linii
ze stara centrala gdzie czasami niemoglem dogadac sie przez telefon)
Z pamiecia extra fax bez compa (tylko pamiec trzeba kupic nie tam gdzie
modem - ceny!!!) i prosty
upgrade na inne "druty". Zyxel troche duzo kosztuje, ale jak czytam te
posty o problemach z
modemami to sadze, ze byl to dobry zakup.

zajac

PS
z powodu slabosci do nowych "zabawek" bede musial oddac Elite w dobre rece
-
przymierzam sie do Supreme (....ale ta cena!?!)