Re: Jaki kupic modem w klasie USR Courier?

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 16:56:56 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>To moze ja odpowiem ....
[ciach]
Ja sie wlasnie zastanawialem, czy karpio to sie aby nie rozchorowal ;)
(czego mu ani nikomu specjanie nie zycze)
>Cechy:
[ciach]
Powinno byc: "Zalety:" ale i tak jestem zadowolony z takiej jakosci
odpowiedzi. Teraz czekam na wypowiedz uzytkownika Zyxela Elite 2864 -
wiem, ze jest kilka wersji tego modelu. Moze ktos moglby powiedziec
cos wiecej na ten temat?
>Wady: predkosc portu tylko 115200, nieco inne polecenia modemu, ktorych
>sie trzeba nauczyc (warto przestudiowac dokumentacje - chociazby slawetne
>AT&F1). Cena.
Te 115200 oznacza tyle (prosze mnie poprawic, jesli sie myle), ze w
najgorszym przypadku najszybciej mozna posylac skompresowane dane z ta
wlasnie (w uproszczeniu) predkoscia?
>pozdrawiam serdecznie
>karpio
ja rowniez,

Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>