Re: IE4 - ALE NUMER!

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 23:04:14 MET DST

Grzegorz Bialas <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> napisał(a) w artykule
<5ibhvr$t14_at_info.nask.pl>...
> Mogles to powiedziec zanim sciagalem 12 MB.. ;-) Ktos wie co to za bugs?
> Ja znalazlem jednego, (pisalem juz o nim).
>
> Pozdrowienia Grzechu

Poinformowalem o tym tak szybko, jak tylko znalazlem te informacje w sieci.
Ja na szczescie jeszcze nie sciagnalem, nie lubie byc krolikiem
doswiadczalnym za darmo. ;-)))

Natomiast bugow bedzie na pewno duzo, juz wyobrazam sobie te ilosci
postingow na liscie.

Tak w ogole, to zastanawia mnie dlaczego ludzie tak chetnie sciagaja te
megabajty wersji beta, instaluja, a pozniej narzekaja, ze jakas funkcja nie
dziala, ze W95 sie sypie. Zeby chociaz placili za to...

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
E-mail:		jedrys_at_it.com.pl