Highscreen 15"

Autor: Damian Niewiadomski (raven_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 22:55:18 MET DST

    Mam takie male pytanko czy wszystkie monitory Highscreena Croma Clear
15" sa do duszy . Widzialem trzy i wszystkie trzy byly lekko mowiac
"wroznych miejscach nieostre" . A panowie z Vobisu sa tak mili , ze
scyzoryk sam sie w kieszeni otwiera i nie byli mi wstanie powiedziec
dlaczego tak jest . A jeden z tych cudakow powiedzial "...panie za takie
pieniadze to co pan chcesz" (niecale 14 mln) - bez komentarza

--
Damian Niewiadomski
raven_at_free.polbox.pl