poczta z sieci

Autor: ciach_at_eti.pg.gda.pl
Data: Mon 07 Apr 1997 - 22:52:25 MET DST

In some article Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) writes:

>eeetam, zaraz komputera.
>postawisz 386 z 4MB RAM + hercules
>(po pracach uruchomieniowych, moze chodzic
>nawet bez klawiatury i monitora)
>i obsluzy Ci calkiem niezly ruch pocztowy.

>porozgladaj sie po kumplach i taka maszynke zlozysz za darmo
>z tego co sie u kazdego wala na szafie albo pod lozkiem.

Piszac nieekonomicznie mialem raczej na mysli cos bardziej ogolnego.
Jezeli w sieci sa 3 komputery i dziennie pisze sie nie iwecej niz 10 listow,
jest jeden adres pocztowy - to angazowanie Linux'a wydaje mi sie przesada.
Naprawde, nie ma potrzeby, zeby obslugiwac "niezly ruch pocztowy".

Myslalem po prostu, ze ktos zna naprawde proste rozwiazanie.
Ale dzieki i za te rady.

Pozdrawiam
                         Andrzej