Re: Bardzo prosze o pomoc! (WinGroove)

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 14:30:54 MET DST

Adam Jesionkiewicz wrote:
[ciach]
> zapisuje
> to w rejestrach, ale tam nic nie znalazlem...? Bardzo prosze o pomoc
> osoby
> znajace temat sprawdzania dni od instalacji....
>
> Pozdrowienia Adam Jesionkiewicz - odpowiedz prosze kierowac na -
> jesion_at_free.polbox.pl
>
> PS. Sprawdzilem juz inne syntezatory software'owe (YAMAHA,ROLAND) ale
> co
> ciekawe pod wzgledem jakosci WinGroove bije je na banie!
> (44kHz/16bitow)
> tamte "tylko" 22kHz/16bit
Nie ma to tamto zrobie to z litosci bo ten programik tez mmnie
wkurzyl...
Wiec po pierwsze usuwasz go z katalogu gdzie go zainstalowales...
Po drugie usuwasz z katalogu windows pliki wgplayer.* ,wingroov.*
i usuwasz z rejestru pod HKEY_CLASSES_ROOT\Software\Microsoft\ klucz
101196 - to chyba najgorsze "swinstwo" japonskiego programisty, o ile
mozna tu mowic o nie placeniu za kopie...
Wszytkie te zmiany nalezy wykonac i upwenic sie ze nigdzie nie ma
odnosnikow do Wingroove - sprawdzic jeszcze system.ini win.ini ( o
zapomnialem tam tez jest linijka [Wingroove] na koncu -ciach ja). W
rejestrze jest tez klucz Azarashi tez go ciac.
Trzeba przyznac ze programista sie napracowal zeby tym namacic. Ale jest
geniuszem w upakowaniu probek wavetabla w pliku o zaw 1 MB. Jakbym mial
luzem te parenasci-dziesiat $ to bym mu zaplacil...
                                _bartek
Ps. MOze kiedys nadejdzie taki czas, jak bede duzo zarabial...

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com