Re: USR SPORTSTER 33600

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 14:11:03 MET DST

Zibby wrote:

> Ja używam modemu nie tylko jako automatycznej sekretary, ale jako
> voice-mail system w pełni programowalny zdalnie przez zwykły telefon(byle
> by miał gwiazdkę). Takie bajery oferuje BitWare system, dostałem go wraz z
> modemem.
Takie bajery obsluguje tez Hotfax firmy co robila Quicklinka, potem
Rapidcomm'a a teraz jest HOTFAX - mozna sciagnac demo z sidziby firmy
http://www.smithmicro.com a jest to demo 7 dniowe, jakby ktos chcial to
mozna pogadac o nim (pisz na prywatny moj adres)

> Nie mogę Ci go przesłać, bo ciut zbyt dużo zajmuje,

> ale podejrzewam, że możesz ściągnąć go z serwera Cheyenne pod
> http://www.cheyenne.com (coś w tym rodzaju), ale ręki sobie nie dam
> uciąć.:>
Tratata...niestety Bitware nie da rady sciagnac, nawet dema
(przynajmniej ja nie moglem), mozna tylko poprosic o niego kogos kto ma
modemy Zooma Comstara (o ile sie nie myle) lub inne.

                                _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com