Bardzo prosze o pomoc! (WinGroove)

Autor: Adam Jesionkiewicz (jesion_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 18:10:47 MET DST

Kupilem niedawno komputer od znajomego z kompletnym systemem oraz calym

twardzielem. Problem polega ze bardzo chcialbym przetestowac programik
WinGroove, ktory jest software'owym syntezatorem WaveTable. Niestety
wyglada
na to ze moj koles juz wczesniej zainstalowal sobie Trial Version tego
programu i ja teraz nie moge go uzyc. Demko mam z CHIPA (4/97). Gra on
po kilka sekund i beka zeby zaplacic. Puki co chcialbym go sprawdzic.
Moze
ktos wie jak to obejsc. Program pewnie przy instalacji tworzy jakis
plik
z data oraz wersja programu. Pozniej kiedy uplynie liczba dni testowych

nie daje sie uzywac. Jak ewentualnie znalezc ten plik. Myslalem ze
zapisuje
to w rejestrach, ale tam nic nie znalazlem...? Bardzo prosze o pomoc
osoby
znajace temat sprawdzania dni od instalacji....

Pozdrowienia Adam Jesionkiewicz - odpowiedz prosze kierowac na -
jesion_at_free.polbox.pl

PS. Sprawdzilem juz inne syntezatory software'owe (YAMAHA,ROLAND) ale
co
ciekawe pod wzgledem jakosci WinGroove bije je na banie!
(44kHz/16bitow)
tamte "tylko" 22kHz/16bit