Re: USR SPORTSTER 33600

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 12:51:43 MET DST

> Podobno mój modem można używać jako
> automatycznej sekretarki. Czyżby?

        Ja używam modemu nie tylko jako automatycznej sekretary, ale jako
voice-mail system w pełni programowalny zdalnie przez zwykły telefon(byle
by miał gwiazdkę). Takie bajery oferuje BitWare system, dostałem go wraz z
modemem.

> Jeśli ktoś byłby tak miły i przesłał
> mi coś

        Nie mogę Ci go przesłać, bo ciut zbyt dużo zajmuje,

> lub powiedział gdzie mogę znaleźć te rzeczy
> w internecie to będę mu bardzo wdzięczny.
>
> romcio_at_free.polbox.pl

ale podejrzewam, że możesz ściągnąć go z serwera Cheyenne pod
http://www.cheyenne.com (coś w tym rodzaju), ale ręki sobie nie dam
uciąć.:>