Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 12:16:15 MET DST

Jarek Palka <jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<01bc4123$e8b57c40$1c1d9e9d_at_o28.mak.polsl.gliwice.pl>...
> Ostatnio dostalismy do domu list od dyrekcji PTK "Ryntronik".
> Jest w nim napisane, ze w najblizszej przyszlosci planuja
> wprowadzenie do swojej oferty Internetu przez siec telewizji
> kablowej.
Z tego co ja wiem to w USA jeszcze testuja modemy kablowe.
Wstępna cena jest ustalona na 500$ i te pierwsze jeszcze
nie będą obsługiwały całego pasma (szybkości).
Tańsze rozwiązania to taki 'ćwierćdostęp' - coś w rodzaju
bardo ładnej telegazety w W3 zapisywanej na dysku
podczas nocnej transmisji itp...
Ja nie robiłbym sobie jeszcze zbytniej nadzieji!

Mariusz
rozpedek_at_us.edu.pl
The Reality that can be Precisely explained by words is not a true Reality.