Dlaczego nie działa ?

Autor: Janusz Kroczak (janko1_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 14:17:39 MET DST

Czy ktoś potkał się z takim problemem:
Procesor Cyrix PR166 nie chce działać z płytami: Shuttle 555 VX ( często
zawiesza się , lecz jak ustawię go jako PR150 - wszystko działa), Abit SM5
VX (jest jeszcze gorzej , nie da się pracować nawet z zegarem 75Hz).
Natomiast z płytami Shuttle 553 HX oraz z V-TECH nie ma żadnych problemów.
Wszystkie płyty działają z oryginalnym procesorem Pentium 133. Czy ktoś
mógłby mi coś poradzić? Czy jest to wina procesora czy płyty? A może Cyrix
ma jakieś problemy z płytami VX ?
Zależy mi na tym aby zachować Abita i Cyrixa. Co mam reklamować, skoro i
płyta i procesor działają lecz nie ze sobą. (Czy można reklamować sprawny
sprzęt?). Jak odróżnić Cyrixa oryginalnego od podrasowanego (jakieś znaki
charakterystyczne, numery kolor, itp).

--
                                      Janusz Kroczak
                            E-mail  janko1_at_free.polbox.pl