Re: HELP ! Poszukuję....

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 12:51:41 MET DST

Zamiast PC-anywhere używaj Proboarda. Jest dużo lepszy, i właściwie to na
nim operają się polskie BBS-y. Znajdziesz go na każdym BBS-sie. Można też
założyć BBS'a na Windowsie 95 poprzez protokół IPX/SPX i NETBEUI. Men nie
będzie 'chodził' po BBS'sie, a po okienckach i tylko po udostępnionych
przez Ciebie folderach. (ewentualnie zależnych od hasła readonly i
read-write) Duo wygodniejsza sprawa dla Ciebie jak i dla użytkownika.

Sebastian P. <viceprez_at_ka.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc412a$dce8afc0$4191ccc2_at_sebastian>...