Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 00:41:42 MET DST

>twierdze i utrzymuje (skoro juz twierdziles ze oplaca sie dol. 100 pln. za
>wzrost wydajnosci) ze oplaca sie dolozyc nawet wiecej za dalszy wzrost.
>jesli ktos na kompue nie zarabia to sie nie oplaca. tak jak sam
>twierdziles - zwroci sie.

Ja twierdze to samo, wiec nie wiem czego dotyczy dyskusja ;)

Tyle ze dobre SCSI to przynajmniej 1000zl kontroler i dysk o conajmniej
+500zl wiecej od EIDE dajacego w zasadzie identyczna wydajnosc.

Jesli dolozysz kontroler za 2000zl i do dysku dorzucisz nie +500 a
+1000zl to roznica bedzie oczywiscie znacznie wieksza. A sa przeciez
kontrolerki chociazby za 4500zl (DPT PM 3334UW), na ktore mozna wsadzic
kupe RAMu. Sa cholernie wydajne twardzielki (a chociazby seria Cheetah
Seagate - znacznie lepsza niz te wszystkie Barracudy, takze 4LP). Tylko
to kosztuje w komplecie wiecej niz trzy typowe kompiuterki jakie sie
obecnie sprzedaje ;)

A za +100zl nie kupisz SCSI, ktore da Ci chociazby te 30% lepsza
wydajnosc niz EIDE - po prostu takich nie ma... Ale sa Caviarki ;) i
dlatego je lubie.

>po tym jak walcze z caviorem wlasnie teraz, jesli ktos powie ze cavior to
>*bezpieczenstwo profesjonalisty* to nie wytrzymam ....
>bede cwiczyl rzut dyskiem (caviorem)

Przeslij mi serviskiem ten dysk na moj koszt :) Moze ja sie nad nim
pobawie, bo cos mnie chyba bajerujesz z tymi caviarami ;)

karpio

PS. A moze po prostu jestes zbyt nerwowy? Na jaka odleglosc potrafisz
rzucic dyskiem? :->>>