Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 23:47:44 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote in article
<B6DFED36968_at_golem.umcs.lublin.pl>...
-=[ciach]=-

> to Twoje zdanie. zaden dowod. zaden argument. po prostu komentarz. nic z

> niego nie wynika. przytocz wiarygodne liczby albo chociaz uzasadnij
> problem teoretycznie/przytocz wyniki wiarygodnych testow. nie piszczie
> ludzie takich bzdur - ja slyszalem/podobno/znajomemu padlo. bo jest to
> smieszne i nic z tego nie wynika.

zgoda. ta grupa sluzy chyba do preZentowania swojego zdania m. in ????
co uznajesz za wiarygodne ?
wiesz, ja opieram sie na swoim doswiadczeniu czestego *wymieniacza*
dyskow. mialem ich naprawde duzo i z nich najbardziej dokuczyly mi
caviory. nie pisze znajomemu padlo tylko *na moim (lub w firmie w ktorej
zawiadywalem softem) padlo* czesto przy mnie.
imho twoj zarzut, przy calym szacunku, jest nonsensowny.

> ..no more Pentium. wracamy do 286. wolniejsze, ale i nie *wysilowane*

no more 286. wracajmy do zx spectrum. nie czepiaj sie ... przyznalem ci
racje.
i nie *wisilowane* tylko *wisilone* - poczytaj sovie troche fachowej
literatury (no moze troche amatorskiej :=) to zetkniesz sie z takim
terminem. po prostu chcialem wiedziec ....

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804