Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 00:04:39 MET DST

> proste wyniki testow. moj stary wdc ac 32500H pracowal pod dosem/win3.11

> odczuwalnie lepiej niz 2GB IMB DOORS kupiony u Chlebka... sprawdzane
> doswiadczalnie. ow SCSI to bylo nawet UltraWide SCSI-2 (40MB/s), a dysk
> mial 0.5MB cache. (pracowal z Adaptec 2940UW PCI). poza widocznie
> sprawniejszymi operacjami na FATku i malych plikach nie stwierdzilem
> zadnej przewagi, a wrecz przeciwnie - transfery, czasy dostepu itd byly
> slabsze, mimo iz dysk duuuzo drozszy. co ciekawe, dysk dostal skrzydelek

> pod Novellem, gdzie przy 5-10 userach server na SCSI w porownaniu z
> [...]

pewnie dlatego ze obciazenie procka bylo troche mniejsze. dla gracz to bez
znaczenia. ale dla kogos kto silnie uzytkuje w95 lub inny system?
ja uzytkuje m.in system kosztorysowania samochod. i inny system dot
budownictwa ( w zasadzie nie ja ale ojciec - on sie nie zna wiec chyba
jednak ja ...)
na tym kompie jest scsi. byl cavior 2.5 i dziala lepiej (szybciej - nie
interesuja mnie testy - jako uzytkownik siedze ze stoperem w reku)
kiedys robilem testy z sortowaniem duuuzej bazy. eide (obojetnie jakie)
daje d....y w por. z scsi. no, to bylo 7 mies. temu. byc moze w tej
materii technika skoczyla do przodu.
twierdze i utrzymuje (skoro juz twierdziles ze oplaca sie dol. 100 pln. za
wzrost wydajnosci) ze oplaca sie dolozyc nawet wiecej za dalszy wzrost.
jesli ktos na kompue nie zarabia to sie nie oplaca. tak jak sam
twierdziles - zwroci sie.
oprocz tego istotna jest ( a nawet bardzo istotna) awaryjnosc.
moze ktos podejmie sie (ja nie wrr...) sporzadzenia takiej malej
statystyki.
moze moje przypadki byly odosobnione. wezmy wobec tego przypadki
*indywidualnych uzytkownikow* komupterow. nie *hurtownikow*. da sie to
pewnie zrobic na podstawie archiwum. ciekaw jestem co z tego wyniknie.
czytam liste od dawna i raczej widze skargi na caviory. moze dlatego ze
jest ich wiecej.... ale przynajmniej qpujac inny dysk czuje sie
bezpieczniej.
po tym jak walcze z caviorem wlasnie teraz, jesli ktos powie ze cavior to
*bezpieczenstwo profesjonalisty* to nie wytrzymam ....
bede cwiczyl rzut dyskiem (caviorem)

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804